رحیمی:ایران می تواند به توزیع‌كننده برتر كالاها در منطقه تبدیل شود
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، 'محمدرضا رحیمی' عصر امروز (سه‌شنبه) در جلسه كارگروه تنظیم بازار اظهار داشت: كشور در تولید، بسته بندی و توزیع كالاهایی همچون گوشت، روغن، تخم مرغ، قند و شكر و بسیاری از كالاهای ضروری دیگر از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به نزدیك شدن ایام شب عید، بر لزوم نظارت و اشراف دقیق بر وضعیت بازار و نوسانات قیمت‌ها تاكیدكرد.

معاون اول رییس جمهوری همچنین اظهار امیدواری كرد همانند سال گذشته با هماهنگی شورای اصناف و بازرسان تعزیرات حكومتی، امسال نیز شاهد رضایت مردم از وضعیت قیمت‌ها در ایام شب عید باشیم.

رحیمی به اقدامات دولت برای تامین گوشت مورد نیاز كشور اشاره و از اطلاع‌رسانی مطلوب و به‌هنگام صدا و سیما درباره واردات گوشت بسته‌بندی ‌شده و دام زنده تقدیر و تشكر كرد.

وی در ادامه بر ضرورت استمرار و كاهش فاصله زمانی تشكیل جلسات كارگروه تنظیم بازار برای جلوگیری از سوء‌استفاده سودجویان در ایام پایانی سال تاكید كرد و خواستار حضور و تصدی‌گری هرچه بیشتر بخش خصوصی برای تنظیم بازار و حمایت و نظارت دستگاه‌ها و سازمان‌ها از بخش خصوصی شد.

در این جلسه گزارشی در خصوص واردات و تامین گوشت و عرضه گسترده آن با قیمت تعادلی و مطلوب در بازار ارائه شد ضمن آنكه بحث و تبادل نظر در حوزه روغن، علوفه و نهاده‌های دامی از دیگر موضوع‌هایی بود كه با حضور نمایندگان بخش خصوصی این محصولات مطرح و تصمیم‌هایی برای افزایش تولید، تامین و ذخیره آن اتخاذ شد.

سیام*2023*1580





:: برچسب‌ها: عکس ها , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: